Nezaťažuje firemný rozpočet! Už od 990 EUR mesačne.

Nové vozidlo DAF XF s mesačnou splátkou financovania už od 990 Eur pri uzavretí zmluvy o operatívnom lízingu na 36 mesiacov s dohodnutým nájazdom 100 000 km za rok. Ponuka platí pri uzavretí servisného kontraktu Full Care s mesačnou splátkou 109 Eur mesačne (Výsledná celková mesacná splátka je 1 099 eur). Akcia je platná maximálne na dve vozidlá
pre jedného zákazníka a pri dodaní a registrácii vozidiel do 30. novembra 2020. Ponuka podlieha kreditnému schváleniu.
Splátka nezahŕňa DPH a poistenie. Servisná zmluva Full Care kryje poruchy na celom vozidle, zahŕňa preventívnu údržbu a asistenčnú službu DAF ITS.
Je výslovne uvedené, že tento dokument slúži len ako východiskový bod pre ďalšie rokovanie. Všetky návrhy spoločností DAF a PACCAR Financial na uzavretie zmluvy, či už sú určené konkrétnemu zákazníkovi alebo nie, možno kedykoľvek odvolať a považujú sa za oslovenie potenciálneho kupujúceho / nájomcu za účelom prípravy nezáväznej ponuky. Priložený obrázok je ilustračný, konečná špecifikácia a typ sa môžu líšiť. Všetky
dodatočné opcie výbavy vozidla, zmena km nájazdu a doby trvania servisného kontraktu splátku navyšujú.

Požičajte si ma na rok. Použité vozidlo DAF XF už od 859 Eur na 12 mesiacov.

Použité vozidlo DAF XF už od 859 Eur na 12 mesiacov a 100 000km vrátane servisného kontraktu Xtra Care na celú dobu prenájmu.

  • Použité vozidlo DAF XF už od 859 Eur na 12 mesiacov a 100 000km vrátane servisného kontraktu Xtra Care na celú dobu prenájmu.
  • Istota nízkych mesačných nákladov v neistých dobách. Operatívny leasing na 12 alebo 24 mesiacov bez ďalších poplatkov.
  • Servisná zmluva Xtra Care kryje všetky poruchy na hnacom ústrojenstve, zahŕňa kompletnú preventívnu údržbu a asistenčnú službu DAF ITS.
  • Akcia platná do 30.9. 2020 na prvých 60 vozidiel, ponuka podlieha kreditnému schváleniu a aktuálnej ponuke skladových použitých vozidiel.
  • Splátka leasingu nezahŕňa DPH a poistenie, možnosť individuálnej kalkulácie na mieru zákazníkovi.
  • Vyslovene sa uvádza, že tento dokument slúži iba ako vstupný bod na začatie rokovaní.
  • Všetky ponuky a všetky návrhy spoločnosti DAF a/alebo PACCAR Financial na uzatvorenie zmluvy, či už sú určené pre konkrétneho zákazníka alebo nie, je možné kedykoľvek odvolať a považujú sa za pozvanie kupujúceho/nájomcu k predloženiu ponuky.
  • Kvalifikovaní kupujúci sú stanovení na základe interného kreditného skóringu.

Vozidlá DAF CF a XF sú k dispozícii s možnosťou prepínania pohonu predných kolies

Robustný a bezúdržbový systém, ktorého údržbu môže vykonávať ktorýkoľvek servisný díler DAF

Pre vozidlá, ktoré najazdia väčšinu kilometrov po ceste, ale niekedy musia jazdiť v teréne alebo v klzkých podmienkach, zavádza spoločnosť DAF hydraulický pohon predných kolies, ktorý možno aktivovať prepnutím spínača. Tento nový pohon „PXP“ bol vyvinutý v spolupráci so spoločnosťou Paul Nutzfahrzeuge a bude dostupný pre ťahače DAF CF a XF 4 × 2 poháňané motorom PACCAR MX-11 alebo MX-13. Ďalšie typy podvozku budú pokračovať neskôr v tomto roku.

Trvalý pohon všetkých kolies pre vozidlo, ktoré občas jazdí v teréne, zvyčajne zna-mená značné náklady v zmysle obstarávacej ceny, údržby a spotreby paliva. Niekedy je však veľmi dôležité mať k dispozícii extra trakciu, aby bolo možné prekonať priekopy, piesčité cesty, nespevnené vozovky na staveniskách a prudké svahy.

Pre takéto náročné okolnosti teraz spoločnosť DAF zavádza možnosť hydraulického pohonu predných kolies pre ťahače DAF CF a XF 4 × 2, ktorú možno aktivovať prepí-načom na prístrojovej doske. Ak vozidlo zaregistruje preklz poháňaných kolies, automaticky sa aktivuje funkcia dodatočného pohonu PXP (skratka pre „Paul Xtra Power“). Čím väčší je preklz v zadnej časti vozidla, tým viac ťažnej sily poskytnú predné kolesá.

Dostupné až do 4. rýchlostného stupňa
Pohonu predných kolies s možnosťou prepínania je k dispozícii v prvých štyroch rýchlostných stupňoch pre jazdu vpred a v prvom a druhom stupni spiatočky. Pri rýchlostiach vyšších ako 20 kilometrov za hodinu (a / alebo od 5. rýchlostného stupňa vyššie) prepne pohon PXP späť do pohotovostného režimu. Systém sa znovu aktivuje pri nižších rýchlostiach a vždy, keď je jeho použitie potreba.

Žiadne kompromisy v optimálnom využitiu
Aby bolo možné využívať pohon predných kolies s možnosťou prepínania, je náboj každého kola na prednej náprave vybavený hydraulickým motorom, ktorý vytvára krútiaci moment najmenej 6 435 Nm pri maximálnom tlaku systému 360 barov. To zaisťuje optimálny výkon a dlhodobú spoľahlivosť. Jedinečnosť funkcie spočíva v tom, že sú motory poháňané hydraulickým čerpadlom, ktoré sa montuje priamo na PTO motora, čo šetrí hmotnosť i miesto na podvozku. Navyše môže hydraulické čerpadlo poháňať aj komponenty, ako sú žeriavy, systémy ramien opatrených hákom, stabilizátory a systémy nakladačov, čo ponúka maximálnu efektivitu. To znamená, že ich stačí len jedna hydraulická nádrž, čo tiež vedie k zníženiu hmotnosti a úspore miestu na podvozku.

Novým systémom PXP znovu preukazuje spoločnosť DAF svoju schopnosť poskytnúť optimálne riešenie pre každú požiadavku prepravy. Premenlivý pohon predných kolies navyše prináša špecifické výhody v zmysle výkonu, hmotnosti a miesta na podvozku.

Prvý ťahač DAF opäť opúšťa výrobnú linku

Výrobné závody DAF v Eindhovene (Holandsko), Westerlo (Belgicko) a Leylande (UK) úspešne reštartovali výrobu. Počas uplynulých 4 týždňov výrobné závody implementovali nové hygienické a dištančné pravidlá. “Som hrdý na oddanosť a kreativitu našich zamestnancov. Teraz už môžeme pokračovať vo výrobe najlepších nákladných vozidiel na trhu pre našich zákazníkov.” Hovorí prezident DAF Harry Wolters.

Vo všetkých výrobných závodoch DAF v Holandsku, Belgicku a Spojenom Kráľovstve boli upravené stovky pracovných staníc. Jednotlivé úkony boli oddelené, došlo k modifikácii jednotlivých trás a úprave časových harmonogramov. Vzdialenosti boli upravené tak, aby umožnili zamestnancom udržiavať rozostupy min. 1,5 metra, dezinfekčné prostriedky sú všade dostupné. Ako preventívne opatrenie bolo prijaté nosenie ochranných rúšok zamestnancami.

“V tejto chvíli sa menej zaoberáme objemom výroby,” hovorí Harry Wolters. “Namiesto toho je na prvom mieste bezpečnosť našich zamestnancov vo výrobných závodoch DAF a Leyland. Preto objem výroby je stále relatívne nízky. Naplno sa rozbehneme, keď to bude bezpečné. Sme veľmi radi, že aj napriek tomu dokážeme zásobovať našich zákazníkov novými vozidlami, pretože doprava hrá životnú úlohu vo fungovaní spoločnosti.”

Je to z dôvodu, že v uplynulých týždňoch DAF maximalizoval úsilie spolu s dealerskou sieťou zabezpečiť fungovanie servisov a dodávku náhradných dielov pre svojich zákazníkov. Napríklad všetky servisy DAF zostali otvorené a asistenčné služby sú k dispozícii 24 hodín denne.  “ Servis je súčasťou našej DNA, vždy tu budeme pre našich zákazníkov.” hovorí Harry Wolters. “Všetci zamestnanci v DAF sú si vedomí, že bez dopravy nemôže spoločnosť fungovať.”

Výborný výkon značky DAF v roku 2019

Rok 2019 bol pre spoločnosť DAF Trucks dobrý rok. Trhový podiel 16,2 % v kategórii ťažkých vozidiel (nad 16 ton) zabezpečuje spoločnosti DAF pozícii medzi tromi najlepšími výrobcami nákladných vozidiel v Európe. Podiel spoločnosti DAF v kategórii ľahkých vozidiel vzrástol z 9,0 % na 9,7 %. „Naše prvotriedne vozidlá a služby spojené s vynikajúcou sieťou autorizovaných dílerov nám zabezpečujú pevnú pozíciu pre dosiahnutie ďalšieho rastu,“ uvádza Harry Wolters, prezident spoločnosti DAF Trucks.

V roku 2019 sa na európskom trhu s vozidlami nad 16 ton predalo 320 000 vozidiel, teda takmer rovnaký počet ako o rok skôr. „Európska ekonomika bola minulý rok silná, čo viedlo k vysokému dopytu po preprave, a teda aj po nových nákladných vozidlách,“ uvádza Harry Wolters. „Náš trhový podiel 16,2 % v kategórii ťažkých nákladných vozidiel je najvyšší v histórii spoločnosti DAF.“

Jednotka na trhu v šiestich európskych krajinách
Spoločnosť DAF si stále drží vedúcu pozíciu na trhu v kategórii ťažkých nákladných vozidiel v Holandsku (31,8 %), Veľkej Británii (29,4 %), Poľsku (22,0 %) a v Maďarsku (23,8 %). Holandský výrobca nákladných vozidiel v roku 2019 tiež získal prvenstvo na trhoch v Belgicku a Luxembursku (19,4 %) a Bulharsku (23,6 %). V Českej republike, v Litve a v Grécku bola spoločnosť DAF jednotkou medzi ťahačmi, zatiaľ čo vo Francúzsku (ktoré je druhým najväčším trhom nákladných vozidiel v Európe) sa stala najobľúbenejšou značkou importovaných ťahačov.

Výrazne vyšší trhový podiel v segmente 6–16 ton
Európsky trh s vozidlami pre stredné zaťaženie (6–16 ton) vlani vzrástol z 51 900 na viac ako 53 600 jednotiek. Trhový podiel spoločnosti DAF vzrástol na 9,7 % (2018: 9,0 %). V tejto kategórii vozidiel spoločnosť DAF zaujíma prvé miesto vo Veľkej Británii (34,8 %) a je najpredávanejšou európskou značkou v Írsku (19,1 %).

Ďalší rast na mimoeurópskych trhoch
Spoločnosť DAF predala 7 900 vozidiel za hranicami Európy. V Rusku, Bielorusku, na Ukrajine, v Latinskej Amerike, Austrálii a na Novom Zélande bola predstavená nová generácia vozidiel Euro 5 a Euro 6. Na Taiwane zostal DAF jednotkou medzi európskymi značkami v kategórii ťažkých vozidiel. V Juhoafrickej republike vzrástol predaj o viac ako 20 %. V austrálskom meste Bayswater bola zahájená výroba všestranného modelu DAF CF vo výrobnom závode materskej spoločnosti PACCAR. Spoločnosť DAF tiež predala viac ako 3 000 motorov PACCAR popredným výrobcom autobusov, autokarov a špeciálnych vozidiel na celom svete.

„Jeden rekord za druhým“
„V roku 2019 sme predali rekordný počet zmlúv na opravy a údržbu DAF MultiSupport, dodali sme on-line systém pre správu vozového parku DAF Connect rekordnému počtu klientov a dodali sme novým majiteľom rekordný počet použitých vozidiel,“ hovorí Richard Zink, člen správnej rady zodpovedný za marketing a predaj. „Ambície nám rozhodne nechýbajú, a preto pracujeme na strategickom rozšíreniu našej siete viac ako 1 100 profesionálnych servisných dílerov a servisných miest. Minulý rok sme napríklad otvorili vlastné dílerstvo na severe Paríža a naši nezávislí dealeri otvorili viac ako 50 nových dílerstiev v Európe, Južnej Amerike, Ázii a Afrike.“

Pripravení na ďalší rast

V roku 2019 vyrobila spoločnosť DAF 52 746 vozidiel radu CF a XF a 11 344 vozidiel série LF. „Európsky dopyt po nákladných vozidlách je stále silný vďaka stabilnému rastu európskej ekonomiky,“ uvádza Harry Wolters. „Očakávame, že rok 2020 bude ďalším dobrým rokom pre európsky trh s úžitkovými vozidlami, ale v mierne nižšom objeme ako v roku 2019 a bude sa pohybovať v rozmedzí 260 000 až 290 000 jednotiek. My sme však pripravení rast v mnohých oblastiach nášho podnikania – v spoľahlivosť našich fantastických vozidiel, dosahovaniu nízkych prevádzkových nákladov na kilometer a ďalšom zlepšovaniu vysokej úrovne pohodlia vodiča. Kompletná ponuka ťahačov a podvozkov vždy ponúka na mieru prispôsobené riešenia pre všetky prepravné požiadavky našich zákazníkov.“

Popisok fotografieRok 2019 bol pre spoločnosť DAF Trucks úspešný a jej trhový podiel 16,2 % v kategórii ťažkých vozidiel je najvyšší v histórii spoločnosti DAF.

Spoločnosť DAF Trucks N.V. – dcérska spoločnosť americkej spoločnosti PACCAR Inc., jedného z najväčších svetových výrobcov ťažkých nákladných vozidiel – je popredným výrobcom ľahkých, stredne ťažkých a ťažkých nákladných vozidiel. Spoločnosť DAF vyrába kompletný rad ťahačov a nákladných vozidiel a dokáže ponúknuť správne vozidlo pre každú prepravnú aplikáciu. Spoločnosť DAF patrí tiež k špičke v oblasti služieb. Ponúka napríklad zmluvy na opravy a údržbu MultiSupport, finančné služby od spoločnosti PACCAR Financial a prvotriedne služby v oblasti dodávok náhradných dielov od spoločnosti PACCAR Parts. Spoločnosť DAF navyše vyvíja a vyrába súčiastky, ako sú nápravy a motory pre výrobcov autobusov a autokarov po celom svete. Spoločnosť DAF Trucks N.V. má výrobné závody v Eindhovene v Holandsku, vo Westerlo v Belgicku, v Leyland v Spojenom kráľovstve a v Ponta Grossa v Brazílii a 1 100 servisných dílerov a servisných miest v Európe i mimo nej.

Eindhoven 5. februára 2020

Novinka: Remote Tacho Download v rámci služby DAF Connect

On-line prístup, ukladanie a analýza informácií z tachografu a informácií z karty vodiča

Spoločnosť DAF Trucks predstavuje novú funkciu svojej platformy pre správu vozového parku DAF Connect: Remote Tacho Download. Tú môžu prevádzkovatelia dopravy použiť on-line a v reálnom čase na kontrolu, ukladanie a analýzu pamäti kariet vodičov a tachografov. Remote Tacho Download pomáha prevádzkovateľom udržiavať precízny systém správy dát z tachografu vozidla a šetriť čas.

Remote Tacho Download je súčasťou systému DAF Connect, on-line platformy pre správu vozového parku, ktorá monitoruje výkon vozidiel, vozových parkov a vodičov v reálnom čase. Nová aplikácia ponúka rýchly a komplexný prístup k celej rade informácií z tachografu vozidla, získaných od pripojených vozidiel a ich vodičov. Doba jazdy a čas odpočinku sa zobrazujú v reálnom čase.

Prostredníctvom Remote Tacho Download ponúka spoločnosť DAF tri riešenia v jednom: nástroj pre sťahovanie, ukladanie a analýzu dát. Manažér marketingu služby DAF Connect Jorg Wijnands: „Správa presného záznamu kariet vodičov a pamätí tachografov je veľmi pracovne náročná a náchylná k chybám. Za každý prípad nepresného vedenia záznamov môžete zaplatiť tisíce eur.“

Nová funkcia Remote Tacho Download systému DAF Connect zaisťuje automatické čítanie a ukladanie informácií tachografu a plne zodpovedá všetkým právnym požiadavkám. Wijnands: „Prevádzkovateľ dopravy môže tiež nepretržite sledovať svoje nákladné vozidlá a vodičov, aby zabezpečil, že budú dodržiavať pokyny hodín jazdy a odpočinku, a v prípade potreby zasiahnuť. To ponúka väčší pocit bezpečia z hľadiska bezpečnosti na cestách a riziká pokút.“

Bližšie informácie a podmienky použitia on-line platformy DAF Connect a systému Remote Tacho Download poskytnú všetci autorizovaní díleri DAF.